Jim Lim

Makumatka Kaakkois-Aasiaan

Asiakas

Matti Wikberg
KESKO

Tiedot

2020

Mitä teimme

Art Direction
Pakkauskonsepti
Kuvakonsepti
Visuaalinen identiteetti

BW Ravintoloiden ravintola Farang toi Kaakkois-Aasian maut ruokakauppoihin. Jim Lim -tuoteperheelle luotu brändi-ilme suunniteltiin erottumaan edukseen uniikeilla ja vetoavilla kuvituksillaan sekä väreillään: pakkaukset herättävät kiinnostuksen ja tukevat brändin laatumielikuvaa tyylikkäällä ja viimeistellyllä ulkoasullaan. Tuotteiden makuprofiilien mukaan värikoodatut etiketit helpottavat kaupan hyllyllä navigointia. Farangin uusi aluevaltaus mahdollistaa huippusuositun ravintolan herkullisten aterioiden valmistamisen kotona tuotteilla, joita ei suinkaan tarvitse piilottaa ruokakomeron uumeniin.