Jim Lim
Makumatka Kaakkois-Aasiaan
Asiakas
Matti Wikberg
KESKO
Tiedot
2020
Mitä teimme
Art Direction
Pakkauskonsepti
Kuvakonsepti
Visuaalinen identiteetti
BW Ravintoloiden ravintola Farang toi Kaakkois-Aasian maut ruokakauppoihin. Jim Lim -tuoteperheelle luotu brändi-ilme suunniteltiin erottumaan edukseen uniikeilla ja vetoavilla kuvituksillaan sekä väreillään: pakkaukset herättävät kiinnostuksen ja tukevat brändin laatumielikuvaa tyylikkäällä ja viimeistellyllä ulkoasullaan. Tuotteiden makuprofiilien mukaan värikoodatut etiketit helpottavat kaupan hyllyllä navigointia. Farangin uusi aluevaltaus mahdollistaa huippusuositun ravintolan herkullisten aterioiden valmistamisen kotona tuotteilla, joita ei suinkaan tarvitse piilottaa ruokakomeron uumeniin.









