HSL asiakaspalvelupisteet
Asiakas
HSL
Tiedot
2011 & 2012
Mitä teimme
Sisustussuunnittelu
Kalustesuunnittelu
Tilabrändäys
Sijainti
Helsingin rautatieaseman metrotaso & Pasila
HSL:n asiakaspalvelupisteet Helsingin rautatieaseman metrotasolla ja Pasilassa toivat juuri uudistetun, Kokoro&Moin suunnitteleman ilmeen merkittävällä tavalla näkyviin. Kaikkien yhteinen, arkea sujuvoittava ja mukana elämän menossa tiiviisti kulkeva palvelu oli saanut ylleen uudet värit, muodot ja uudistetun logon.
Visuaalisen ilmeen mukaisesti luodun asiakaspalvelupisteen toiminta tuotiin ensimmäistä kertaa vahvasti sinne, missä asiakkaatkin ovat. HSL:n brändi-identiteetti näkyy voimakkaasti tiloissa, niihin suunnitelluissa kalusteissa ja tuntuu tilan sujuvassa käyttökokemuksessa. Luonnonvalosta muistuttava valokatto tekee tiloissa asioinnista ja työskentelystä miellyttävää – aivan erityisesti niinä pitkinä kuukausina, kun ulkona vihmoo ja vähäinen auringonvalo vetää henkisen ryhdin kumaraan.
Visuaalisen ilmeen mukaisesti luodun asiakaspalvelupisteen toiminta tuotiin ensimmäistä kertaa vahvasti sinne, missä asiakkaatkin ovat. HSL:n brändi-identiteetti näkyy voimakkaasti tiloissa, niihin suunnitelluissa kalusteissa ja tuntuu tilan sujuvassa käyttökokemuksessa. Luonnonvalosta muistuttava valokatto tekee tiloissa asioinnista ja työskentelystä miellyttävää – aivan erityisesti niinä pitkinä kuukausina, kun ulkona vihmoo ja vähäinen auringonvalo vetää henkisen ryhdin kumaraan.





